понедељак, 15. мај 2017.

O autoru

Osnovne studije (Engleski jezik i književnost) završila sam na Filološkom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Stručno usavršavanje sam najpre obavila u Velikoj Britaniji, a zatim sam pohađala veliki broj stručnih seminara u Srbiji. Master studije, sa prosekom ocena 10,00  zavšila sam na Filološkom fakultetu Univerziteta u Banjoj Luci odbranivši tezu iz oblasti Metodika nastave engleskog jezika. Dugogodišnje iskustvo u nastavi engleskog jezika stekla sam u okvirima formalnog (osnovna škola, gimnazija, srednja stručna škola, univerzitet), neformalnog (privatne škole stranih jezika) i informalnog obrazovanja u Srbiji i Republici Srpskoj (BiH). Pored neposrednog rada u nastavi, na poziv obrazovnih organizacija,  držim stručne seminare i obuku novih nastavnika engleskog jezika. Kroz ove seminare i obuku prošli su nastavnici dve privatne škole stranih jezika u Banjaluci. Majka sam dvojezičnog đaka petog razreda (srpski - engleski).

Imejl: milenazecevic@yahoo.com



MOJA JAVNA PREDAVANJA I GOSTOVANJA U MEDIJIMA (LINK)

Нема коментара:

Постави коментар