уторак, 5. јануар 2016.

Koliko smo kompetentni da govorimo o obrazovanju?

Da li ste:

- bili sjajan đak (odličan i/ili darovit) u nekoj renomiranoj školi i student na nekom cenjenom univerzitetu?
- radili kao nastavnik u predškolskom, u svim razredima u osnovnoj i srednjoj školi i u visokom obrazovanju?
- radili u neformalnom i informalnom okviru?
- radili kao nastavnik na seoskom i na gradskom području?
- radili kao nastavnik u inostranstvu?
- kao đak imali iskustva u učenju sa sjajnim profesorima i onima koji ne bi smeli da rade u prosveti?
- kao nastavnik imali iskustva u radu sa sjajnim profesorima i onim koji ne bi smeli da rade u prosveti?
- učestovali u obuci drugih nastavnika?
- bili u organima upravljanja neke obrazovne institucije?
- radili u Ministarstvu obrazovanja ili nekoj instituciji koja se bavi kvalitetom obrazovanja?
- i sami svakodnevno uključeni u celoživotno učenje?
- zadovoljni postignutim u svom životu?
- roditelj?

 Pogledajte i:  Zbog čega je bitno iskustvo u različitim obrazovnim kontekstima?

Ukoliko "nismo" barem nešto od navedenog, to je siguran znak da imamo još mnogo da naučimo pre nego što budemo mogli da sagledamo kompleksnost onog što podrazumevaju obrazovanje i školovanje. Stoga, svaka ozbiljna rasprava trebalo bi da ima za cilj proširivanje saznanja kroz sagledavanje aspekata koji nude drugi. Ovaj blog je doprinost tom cilju i poziv na kvalitetan dijalog.

Нема коментара:

Постави коментар